Cansin_01 Akseec beybi ama iğne vurulduk ya ignede HCG hormonu var silik çıkması çok normal doktor soylemedi mi? iğneden 13-14 gün sonra test yapman daha doğru
Akseec sennur32 benim belimde çok şükür bişey yok ama kasıklarımda bişeyler oluyo hissediyorum. Belirti olmasa belirti yok deriz biyerimiz ağrıyınca ümitleniyoruz 😁
Cansin_01 Akseec aa evet canim unutmuşum bak ovitrella sandım bian unuttum doğru. O zaman sen rahatca çizgi bekleyebilirsin 😂
Akseec Cansin_01 yok bena gonapeptyl verdi doktor çok memnunum ovitrelleyle test yapamıyodum😂 inşallah gerçektir de beklerim yine negatif görmekten çok korkuyorum bıktık artık negatiften🥲😂
Cansin_01 Akseec test yapmamak daha iyi aslında kuzum strese sokuyor tabi ben pek testci değilim ama merak edip yapıyoruz tabii.. inşallah da bu ay hepimizin yüzü güler 🥺🤲🏻💖
Akseec Cansin_01 evet yapmamak daha iyi ama duramadım ben çok heyecanlıyım bu ay ya neden bilmiyorum 😂 inşallah canımmm aminnn♥️🤲🏻🥹
Cansin_01 Akseec doktorla ilerleyin insan daha bir umutlu oluyor ya helede yumurtam büyümüş her şey yolundaysa süper hissediyosun iste. Rabbim oldursun bu ay bende biraz daha umutluyum geçen ayda umutluydum ama bu ay daha o da iki yumurtam olduğu için sanırım
Akseec Cansin_01 evet vücudun ilaca cevap verdiğini doktordan duyunca insan daha iyi hissediyor. Olumsuz da olabilir sonuç ama biz elimizden geleni yaptık dua edip beklemekten başka çaremiz yok inşallah bu ay emeklerimiz boşa gitmeden güzel haberi alırız inşallah 🤲🏻♥️ normalde son zamanlarda doğru düzgün pik görememiştim klomen kullandıktan sonra ilk kez adam gibi ovulasyonda pik gördüm ve e2 değerim falan çok iyi çıktı çok umutluyum o yüzden Rabbim boşa çıkarmasın🙏🏻
Cansin_01 Akseec kesinlikle öyle tabi canım rabbim sevindirsin amin amin inşallah gönlümüzden geçeni rabbim nasip eder sağlıcakla 🥰🤲🏻 e2 ye ne zaman baktirmistin acaba yumurtlama sonrası mi kaç çıkmıştı
sonumudum Mucizemmmmm_ bende şuan klomeni kullaniyorum cuma akşamı biticek ama şuan yan etkisinden uyuyamıyorum 😆pazartesi kontrole çağırdı duruma göre ovitrella vericek galiba yine. Bu ikinci asilamam olacak hesaplarima göre ay sonu 30 u gibi öğrenmiş olacağım ne dayanabilirsem bide evlilik yıl dönümüme denk geliyo o gün kizlar aşırı heyecan var bakalım hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun rabbim sevindirsin bizleri de ❣️
Akseec Cansin_01 amin canımmmm 🤲🏻♥️ her kontrolde doktor baktı canım en son kontrolde yumurtam 20 mm olmuşken yani çatlatma iğnesi vuracağım gün 467 çıktı senin kaçtı baktı mı doktor?
Cansin_01 mrvgrbz yoksa sizin çoğul gebelik mi 🫶🏻 benim bu ay iki Yumurtam vardı acaba tutar mı diye içim içimi yiyor ama ben ikiz çok isterim
mrvgrbz Cansin_01 ikiz gebelik evet, ben çok ağlamıştım ikiz bana hep zor gelirdi ama şimdi kabullendim tabi ☺️
Cansin_01 Akseec benim doktor bakmadi canım ultrason yetiyor zaten ordada görüyorlar catlamaya yakınlığı o yüzden iğneyi vur diyolar benim yumurtam ilaç bitince biri 14mm di diğeri diğeri de 12mm iki gün sonra gel dedi gittim 19mm ve 15 mm olmuştu ertesi güne vur igneyi dedi muhtemelen 20 yi geçmişti ama burda okuyorum 15mm yumurta bile. Tutabiliyor kalitesi önemli boyutu değil diyolar
Akseec Cansin_01 kesinlikle öyle canım boyutun takılma önemli olan kalitesi inşallah 2’si birden tutar ikizler geliiiir😍😍😍😍😍 benim 1 tane bile olsa razıyım yeter ki tutmuş olsun😂
Cansin_01 mrvgrbz ne güzel maşallah sağlıkla gelsinler .. benim önceki ayda tek yumurtam vardı ama bu ay iki yumurtam var ailedede ikiz gebelik var. Keşke benimde olsa diyorum ama teke de razıyım rabbim sağlıkla nasip etsin 22 aydır bekliyorum
valeriaa_ mrvgrbz ayy maşallah sağlıkla kavuşun inşallah 🥰 bişey sormak istiyorum ,klomeni regl kaçıncı günü kullandınz ,3 ve 5 günü deniliyor ,ikisi arasndaki fark nedir ? Siz sabah akşam mı kullandınz ?
sevgiacar0 Mucizemmmmm_ bu ay bende kullandım çarşamba günü doktora gittim sağ taraftakiler küçük kalmış ama sol tarafta bi tanr 22 milim var dedi çatlama iğnesi vermedi acaba yeterince büyük olduğu için mi bilmiyorum ama bugün dünden beri sol kasigimda ağrı var inşallah çatlamistir ya beklemek de çok zor
Cansin_01 sevgiacar0 kendi kendine catlayacaktir ondan vermemiştir agrinda varsa çatlıyor olabilir bol havuç ye çatlaması için 🥰