Sunshine__ kurkmantosuzmadonna Rica ederim güzelim ben bide hiç lekeli bekletmiyorum eğer o an kirlendiyse o kıyafeti yıkayıp hava güneşli ise güneşe değilse peteğe sobaya yani işte hemen bir yere asıyorum küçücük zaten hemen kuruyor
kurkmantosuzmadonna Sunshine__ öyle yapmaya çalışıyorum canım ama bazen olur olmadık zamanlarda yapıyor fırsat bulamıyorum.
Sunshine__ kurkmantosuzmadonna Evet canım orası öyle tabi zaten bizi bu dünyaya yormaya gelmiş bunlar anne olmak zor vallahi
Deleted33000 kurkmantosuzmadonna evet canım internetten beden bilemem diyorum görüp almalıyım çünkü kıyafet bedenleri bir olmuyor şu an 1 yaş kıyafetler oluyor bazısı o yüzden çıkar pazardan alırım tahminen
kurkmantosuzmadonna Deleted33000 ben de 12-18 ay alacağım muhtemelen. LCW in genelde tam kalıp oluyor.
beautiful_ kurkmantosuzmadonna ben yeni alışverişe başladım kıyafet unisex bir kaç şey aldım kız kesin dediği anda doktor direk elbise alıcam 🤣🤣
ikiprensesannesi___ kurkmantosuzmadonna valla bir çözümü varsa bende isterim buldunuz mu çözüm bu kadar toplandınız dedikodu mu yapıyorsunuz😒😂 bulun bir çözüm
kurkmantosuzmadonna ikiprensesannesi___ Ahaha çoğunluk beyaz sabunla çitilemek demiş canım. Onu deneyeceğim ben de.
kurkmantosuzmadonna ikiprensesannesi___ valla bence eder. Ki düşünecek olursak annelerimiz bizim kıyafetlerimizi sabunla yıkıyordu. Hiç de lekeli kıyafetimiz olmazdı. Kardeşlerimden hatırlıyorum.
ikiprensesannesi___ kurkmantosuzmadonna inşallah ya benim annem şimdide eliyle yıkar babamın özel yerlerde giydiği elbiseleri kıyamam makineye atmaya der hep 🥲