Superisibeyza evet canım ağrı var bu konuya hazırlıklı olmalısın. Ben bu kadar ağrıyacağını tahmin etmiyordum rahattım çok😀 ama rahat olmak daha iyi… Bu gece bebeğimle sadece kendim ilgilenebildim ağrım olmasına rağmen. Şöyle söyleyim ağrı olacak ama bebeğin sana o ağrıyı unutturacak bunu düşünerek gir. İyileşeceğiz sonuçta ben iyileşeceğime olan inacımla kendimi zorluyorum..