Superisibeyza ilk 4 5 saat ağrı yok sonrasında oluyor ama ağrı kesici istmeyi unutmayın ben istmedim iğne canımı acıtıyor diye ama keşke isteseydim ilk ayağa kalkarken sızı oluyor ağrı değilde o sızı da bence bir bantı kılın olduğu hassas biryere yapıştırdıgınızı düşünün ve haraket edince o kılı çekiyor gibi oluyor ben öyle yorumladım spinal iğne hiç acıtmıyor ben normal iğneden çok korkan biriyim cidden o hiç acıtmadı kendinizi sıkmayın biraz ameliyat sırasında ittirme çektirme bunları hissediyorsun başında anestezi hemşireler falan oluyor asla yalnız değilsin Rabbim herkese hayırla sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin eminol eve gelince kv vs uğraşmak daha zor