muttismams eckr nasıl çalışmıyorsunuz. Gebelikte çalışma sürenizi mi doldurdunuz yoksa rapor fln mi aldınız
eckr muttismams Hayır özel’de çalışıyordum bebekten sebep sağlık sorunlarım olunca biraz ayrılmak durumunda kaldım 🙂↔️🙏🏻
ipuli Aslında uluslararası ilişkiler uzmanıyım 1 yıl yaptıktan sonra vazgeçtim 4 yıldır butik pastacılık ve kurabiyecilik yapıyorum
minikcivciv89 Almirolie açıköğretim tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik ve açıköğretim çocuk gelişimi mezunuyum önlisans
ece_469 minikcivciv89 Ben de açıköğretim önlisans çocuk gelişimi mezunuyum. Aynı zamanda Akdeniz üniversitesinde 4 yıllık Halkla ilişkiler ve tanıtım bölümü mezunuyum. Benlik bir bölüm olmadığını çok geç anladım iş işten geçmişti.Hiç okuduğum bölümle ilgili bir iş yapmadım. Pazarlama ve çağrı merkezi bölümlerinde çalıştım. Evlendiğimden beri çalışmıyorum. Şu anda da hamileyim.
nilaydax Avukatım kendi ofisim var.İşlerimi bırakabilecek birisi olmadığı için son ana kadar çalışıcam ve doğumdan bir ay sonra tekrar başlıcam çalışmaya.Hamilelikte evde olanlara doğumdan sonra bebeğiyle ilgilenebilecek olanlara çok imreniyorum
[silindi] Almirolie kamuda 6 yıldır ziraat mühendisiyim.sabah erkenden kalkmak kötü ama mesleğimi seviyorum
sinemcoskn Kamuda mühendisim bence 5. Aydan sonra ücretli izin verilmeli. Sabah erken kalkmak zor insanlarla uğraşmak ayrı zor 😊
sevvalinwonderland Almirolie ingilizce öğretmeniyim. 6. yılım mesleğimde. mesleğin kendisi çok güzel, seviyorum da ama inanın bazen neden yaptım bunu diyorum 🤦🏻♀️ çocuklardan çok veliler insanı kemiriyo resmen
oznur6141 Emniyette sivil memurum bu arada aramızda meslektaşlarım vardır belki Polis Haftamız Kutlu Olsun 🇹🇷 mesleğimi severek yapıyorum 3. Yılım
yesooooo 3,5 yıllık bankacıyım ve mesleğimi seviyorum🌸💕 Bu sürece yeni başladım ve umarım bebeğimi sağlıkla kucağıma almak nasip olur 🙏🏻🥹
hilalsun Almirolie İnşaat mühendisiyim ama son 1 yıldır C sınıfı iş güvenliği uzmani olarak çalışıyorum . İşimi coook seviyorum 🧡