twinmoms34 ferilife Ben de biyoloji öğretmeniyim 12 senedir 🥰 Özel sektördeyim maalesef ama yine de memnunum ❤️
060436 Almirolie Fizyoterapistim👩⚕️ çok severek yapıyorum mesleğimi şuan hamile olduğum için izne ayrıldım zor ama güzel bir meslek 😍
Rabiul Almirolie sigortacıyım doğumdan sonra ara verdim bebek butiği açtım yapamadım mum yaptım sattım şimdi de master mom a aday oldum 2 haftaya onayım gelecek 😂 nasipse oda büyüdükten sonra hediyelik işine girmeyi düşünüyorum
AuraMomB Normalde lojistik operasyon uzmanıyım fakat çocuk planlaması yaptığım dönemde o işte çalışırsam çocuğa zarar verebileceğimi düşündüm (aşırı stres) hamile kalmadan önce Turkcell’de işe başladım 32.haftamda izne çıktım. Bundan sonra da tam zamanlı anneyim🙇🏼♀️💁🏼♀️
mrssanne Almirolie aile hekimiyim🙈 1 yaşında kızım var. 5 sene görev yaptıktan sonra istifa ettim şimdilik kızımlayım Bu platformu geç keşfettim ama çok hoşuma gidiyor
ekiminannesii Hemşireyim 🤗 meslekte 6.yılım işimi severek yapıyorum ama gerçekten çok verici bir meslek. Fazla fedakarlık gerektiriyor, yorucu ama şükür 🥲 ikinci bebeğimi bekliyorum inşallah son haftaya kadar çalışırım 😅
ozklay Almirolie Ev hanımıyım, 15 gün var doğumuma. Biraz geçim sıkıntımız var eşime yardımcı olmak istiyorum ama bebek doğunca ne yapılır bilemiyorum. Eşim kurye hiç izin kullanmadan çalışıyor yorulduğun farkındayım elimden su an bir şey de gelmiyor. İçimi dökmek istedim bende de böyle
nuriyegcl Almirolie normalde paramediğim birkaç yıl aile sağlığı merkezinde hemşire olarak çalıştım evlendikten sonra bıraktım tamamen ev hanımı oldum 🤭🥲
Sinerjik Almirolie Mimarım. Çok seviyorum ama her sektörde olduğu gibi bu sektörde de zorluklar var. Bebekten sonra ne olur döner miyim bilmiyorum
rabis-0201 Almirolie bende muhasebeciyim, üniversitede başladım hala devam ediyorum,dönem dönem seviyorum dönem dönem nefret ediyorum hahah😂7 aydır da oğlumla beraber gelip gidiyoruz, kendisi 1 yaşında 😊 durmak yok devam inşallah 😄