Merhabalar ben ankilozon spondilit hastasıyım, Ankara da yaşıyorum Türkiye nin en iyi romatoloji doktorundan birinde takipliyim..Hocam hastalığımın yanında gebelikte de bebeği koruyucu önlemler aldı sağolsun ilaç kullanmıyorum ama oksapar ve coraspirin kullandırttı,32. Haftamda coraspirini kestim ama oksapara devam ediyorum.Ve hocam pıhtılaşma testlerimi de yaptı çok şükür onda da bir sıkıntı yok ama riske atmadı bebeği kaybetmeyelim diye böyle bir önlem aldı sanki..Çok güzel takip ediyor bu konuda ve gerçekten çok güveniyorum sizinde aklınızda olsun