Nurs73 merhaba, 4 yıl önce teşhis almış bir as hastasıyım ben de. Son 1-2 yıldır olabildiğince aktif spor yaptığım için azalmıştı yılda 5-6 kez ciddi atak yaşıyordum onda da anti tmf ilaçlarla kesiliyordu. Uzun süreli tedavisel bir ilaç kullanmadım.
Gebelik planlarken romatizma doktoruma gittiğimde genelde hamilelikte as baskılanır, vücut bebeği korumaya aldığı için atak da yaşanmaz demişti. Her kış en az 5-6 kez atak yaşayan ben hamilelik süresince(ekimden beri) hiç atak yaşamadım. Kişiden kişiye değişir tabi, garanti değil ancak atak yaşasanız bile ilaç kullanılmaz yüksek ihtimalle.