Kubra381 bebeksibiri ben şuan hiç sağlıklı beslenemiyorum Bulantım var ve doğru düzgün bişey yiyemiyorum Hatta zayıflamışım
baharsst bebeksibiri bende 6+4 üm. 6 dan sonra başladı hiç birsey canım istemiyor. Sabah mideme bir anda açlık vuruyor ne yumurta ne avakado ne roka ceviz hiç bisey yiyemiyorum. Canım istemiyor. Kaşarlı patates yapiyorum. Sarma yiyorum sabahları. Akşamları yemek yapmak istemiyorum. Labne ile kirmizibiber sosu yiyorum. Nereye kadar boyle gider bende bilmiyorum. Sürekli yatay vaziyetteyim. Su içiyorum 3 litre ama içtikçe midem tuhaf oluyor. Hiç kusmadım ama kussam rahatlayacam moddayim.
nur_cill bebeksibiri Sürekli canım avokado ve muz çekiyor Çok yemek zararlı Her gün bi tane yiyorum zararlı olmasa kilo kilo yemek istiyorum
fundiiim nur_cill bu gebelikte muza bende çok düşkün oldum dünden kalan 1 adet muz var evdekilerin gözünün içine bakıyorum yiyen olmasında bugün yiyebileyim diye yanına da buz gibi süt 🥛 😋
mervekalkann bebeksibiri Ben 2 Ana öğün + 1 ara öğün olarak besleniyorum 26+1 olduk. Ara öğün meyvelerden, çeşitli kuruyemişlerden ve kefirden oluşuyor. Kahvaltımı iyi yapıyorum akşam yemeğinde ekmek tüketmiyorum. Protein, bakliyat, az miktarda karbonhidrat ve yoğurt yiyorum.
clementine16 mervekalkann ben de size benzer besleniyorum arada akşam kahve ve tatlı kaçamakları dışında. İşe gittiğim günler de bazen 3 ana öğün oluyor sık acıkıyorum. Kaç kilo aldınız bu yeme düzeniyle? Ben de 22+5im🌸
nilaydax bebeksibiri bebeksibiri 8. haftaya kadar sağlıklı beslendim sonra bulantılar başladı. dosdoğru hiçbir şey yiyemedim.Köfte kıymalı pide yedim günde tek öğün. Ama sağlıksız hiçbir şey de yemedim kahve çay içmedim. Paketli gıda hiç yemedim. Şimdi bulantılarım bitti inşallah sağlıklı besleneceğim yine
fundiiim bebeksibiri önceki gebeliklerime göre gayet iyi gidiyorum 35.haftadayım 10 kilo aldım hamur işinden soğudum ki çok severek keyifle yerdim şimdi ekmek bile tüketmiyorum diyecek kadar az yiyorum tatlı isteğim de hiç yok sabah küçük parça tahin helvası okadar kahvaltıda bir küçük parça tam buğday ekmeği yiyorum
nurbora ben hergün 1 muz + ceviz yemeğe özen gösteriyorum. avokado hiç sevemedim hiç yemiyorum. portakal canım çok istiyor fakat o da pek faydalı değilmiş. öyle sakın kızlar günde 3-4 portakal sıkıp içmeyin. 16+5 yetim. 1 haftadır inanılmaz ayran ister oldum soğuk soğuk. normalde ayran hiç sevmem
triplets Ben 8-16. haftalar arası çoğunlukla yogurtlu şeylerle beslendim et tavuk yumurta vs tüketmedim ama doktorumun verdiği takviyeleri de asla aksatmadım. Şimdi 25. haftadayız her şeyi kolaylıkla yiyorum avokado ceviz süt yoğurt kefir et balık yumurta en çok tükettiklerimin arasında çok şükür gelişimleri de iyi. Zaten doktor 16 haftaya kadar bebek daha önce yediklerinden besleniyor demişti canını sıkma diye çok şükür şimdi iyiyiz ,bulantı hissi geçtikten sonra beslenmeye dikkat Etmek lazım çünkü biz ne yersek yiyen birileri var içimizde🥰🥰
emine1309 8+6 Oldum çok sağlıklı beslenmiyorum ama kefir,yoğurt,yumurta,meyve tüketimi vs onları da yiyorum tabi ki dışarıdan yemiyoruz hiç asitli vs hiç içmiyorum dikkat etsem olucak aslında nasipse yarın 9 haftalık olucam biraz daha dikkat etmem gerekecek
NilVibe bebeksibiri ben sağlıklı beslenebilmek için diyetisyene gittim 😄 avokadolar yumurtalar, salatalar, hiçbirini yiyemedim malesef. En sonunda da gebelik şekeri çıktı kendimi tebrik ediyorum 🫣
momyflow bebeksibiri Hiç sağlıklı beslenemedim. İlk haftalar çok bulantım oldu yiyemedim zaten. Sonra bulantılar hafifleyince de biraz abarttım. Suyum yükseldi bebeğin karın büyüklüğü bir hafta önde gitmeye başladı vs doktorum dikkat etmemi söyledi şimdi mecburen sağlıklı beslenmeye çalışıyorum 28+4 hafta +12 kilo☹️☹️☹️
sukriyekonus bebeksibiri 13 haftalığım çok bulantım yok ama iştahım yok kahvaltı zorlayarak yiyorum neden böyle anlamadım inşallah geçer