eyvahamileyim 37+3 haftalık gebeyim, doktorum dün alttan muayene etti, bebek kanalda ama rahim yukarıda açılma yok, ve açılma olmaz gözüyle bakıyor sezaryen olacağımı düşünüyor, sizler böyle bir durum yaşadınız mı?
Elisa0110 eyvahamileyim bebeğim kanal da olduğuna vajinal muayene ile mi bakılıyor? Bir de açılma olması için egzersiz felan önermedi mi?
erkekannesi1_ eyvahamileyim eğer açılma olmaz diyorsa doktorunu dinle benim 37+6 da suyum geldi sadece su vardı sancı açılmam hiç olmadı sancı olmayınca suni sancı verdiler 18 saat çektim ama 1 cm bile açılma yoktu ben dayanamadım ve sezeryan oldum sezeryana girerken bile suyum hala daha geliyordu eğer doktorun açılmaz diyorsa kendini riske stma çünkü benim doktorum çok ilgisizdi hiç açılma muayenesi yapmadı bana öyle birşey deseydi sezeryanı kabul ederdim bebeğim doğduğunda yüzü mordu çok su kaybettiğim için ve kanla karışık akıyordu
tugceesnygt eyvahamileyim 37. haftada gittim Bana da aynı bebek kanalda dediler her an doğum başlayabilir dediler sancım gelmesi için aklına gelen ne varsa hepsini yaptım Yani başkası olsa erkenden doğururdu ne yazık ki ne sancım geldi Ne açılmam oldu ben de mecburen sezeryan oldum ama inşallah sana öyle bir şey olmaz
1tucee eyvahamileyim öyle bakıyorlarsa mecbur sezeryan ama doğuma doğru belli olmaz belki açılma olur yani sonuçta su geldiğinde doğum hemen başlamıyor bir kaç saat bekletiyorlar açılması için bilemedim
eyvahamileyim Elisa0110 ultrasondan kanalda olduğu görülüyor, açılma olup olmadığı ise elle vajinal muayene ile yapılıyor, yürüyüş, merdiven çıkma önerdi
eyvahamileyim erkekannesi1_ başka bir anne şöyle bir yorum yapmıştı başka bir uygulamada, doktoru vajinal muayenede nişanını getirmiş doğumu başlatmak için acaba sizde böyle bir şey yapamazlar mıydı doktorlar hemen sezaryen mi yaptırmak istiyor
eyvahamileyim eyvahamileyim açılma illa çocuğun gelişi ile mi alakalı yani nişan ya da suya doktor müdahalesi oluyor ama açılmaya olmuyor mu :(
erkekannesi1_ eyvahamileyim benim nişana gerek yoktu çünkü suyum zaten patlamıştı açılma nişana bağlı değildi doktor elle muayeneye ettiği için açılması hızlanmış olabilir ama bu vücutla alakalı onun açılır brnim açılmaz 18 saat samcı çektim bacım 18 saat boyunca saat başı gelen baktı giden baktı eliyle o zaman çoktan açılırdı 😅 vücutla alakalı bu senle ve bebekle değil
erkekannesi1_ eyvahamileyim doktorlar hemen sezaryen mi yaptırmak istiyor Hayır doktor normal istedi ama ben sezeyan istedim özelde oldum bu arada devlette mümkün değil bebeğin kalbi yavaşlamadıkça sana birşey olmadıkça kesinlikle sezeryana almıyorlar
eyvahamileyim Elisa0110 bilmediklerimizi birbirimizden öğrenmeye çalışıyoruz doktorlar bazen ümitlendirmemek bazen üzmemek için de söylemiyor olabiliyor hastalara da çok vakit ayırmadıkları için sorularımız bizde kalıyor işte :)
gogirl eyvahamileyim açılma senin bedeninle alakalı sancılar açılmayı destekliyor bol bol egzersiz yapmak lazım.
erkekannesi1_ eyvahamileyim bana doktorlar yapabileceğimiz birşey yok bu seninle alakalı değil vücudunla alakalı demişti yoksa o kadar saat suni sancı vermezlerdi daha dursam 72 saat boyunca bekleyecektim
Elisa0110 eyvahamileyim evet Bi de ilk olunca daha bilgisiz oluyoruz bazen de soracağımız şeyleri unutuyoruz. Teşekkür ederim bilgilendirmen için 😊
busra34__ eyvahamileyim benim 35 haftada suyum gelmişti açılmam 1 cm di haftam erken olduğu için hastaneye gittim hemen hastanede kaldım 1 gün serum vs taktılar bebeğim enfeksiyon kapmasın diye hareket vs et dedile rama gün boyu kolumda seumla çok zordu açılma 1 cm olduğu için sabah suni sancı verdiler bana doğumhande 2 cmdi açılma suni sancı aldım 7 de girdim 12.22 de normal doğum oldu erken doğum olmasına rağmen doktorum sağolsun iyi ilerledi biraz da doktorla alakalı olduğunu düşünüyorum sürecin
tahamommy eyvahamileyim benimde 38. Haftada hiç açılmam yoktu 39. Haftamda evde hareketlere başladım kontrolüme 1-2 gün kala aksak yürüyüş yaptım ve 11 kat merdiven inip çıktım bi kaç kez ve 2 cm açılmam vardı gittiğimde, merdiven çok işe yarıyor bide bence baskı oldukça açılma hızlanıyor bebeğiniz kanalda olduğu için hızlı ilerler sizin benim kanala bile inmemişti
tahamommy eyvahamileyim benimki biraz karışık bebeğim 4200 kilo ölçüldü bi hafta sonra gel dediler 4500 ü geçtiyse sezeryan olur dediler bende sezeryan istemiyorum benim kalça kireçlenmem var normal doğurmak istiyorum diyince yatış verdiler fitil ile doğumu başlattılar öğlen 2 gibi fitil taktılar 6 gibi tamamen suyum geldi sonrası baya zordu gece 1 buçukta bebeğimi kucağıma aldım, ben devlette doğum yaptım 6 da sonra hep yatırıp nst bağladılar yatarak sancı çekmek zormuş açıkcası keşke bekleseydim dedim bebeğim ne zanan gelmek isterse o zaman gelseydi biraz aceleci davrandım o konuda, kendiliğinden başlasaydı doğum sancılarımı evde çekmeyi isterdim açıkcası ben, ikinci de daha tecrübeli olcaz inşallah 😅