ebobel gormussundur sen ama usg de 😇 ben bebegın yuzunu hiç gormedım gostermedı nazlı bıraz ılk defa yuzu gorunuyodu yandan ondada kanalda oldugu ıcın yuzunu net goremem uzgunum dedı doktor ama pelvik mi ne dıyolar dogru mu yazdım emın degılım o agrın oluyo mu afedersın sureklı klozete gıdıp oturmak ıstıyon mu popoda hıssedıyom ben bıldıgın 😅 ve yurutmuyo asla benı