isabellaswan ben ilk doğumumda tansiyon yüksekliğinden düştüm acil sezaryen olmuştum ağlaya ağlaya girdim sürekli ağladım hiç susmadan yüzüm gözüm şişmişti, hiç bi şey hissetmedim belden uyuşturmalı oldum beni bayıltın ben istemiyorum dedim dinlemediler çok paniktim çünkü, bi şey olursa uyutucaz seni dediler bende tamam dedim hemen bebeği çıkardılar 5 dk sürmedi bile ilk sorduğum soru ağlıyor mu oldu 🥹 sonra zaten tansiyonum yükseliyor diye yarı uyuttular ben onları duyuyorum ama cevap veremiyordum bi yarım saat sonra da beni çıkardılar odaya gittiğimde bebeğim pamuk gibi yatıyordu hiç korktuğuma ağladığıma değmedi