ezgiice gebelik haftanız son adet tarihiniz baz alınarak hesaplanır beta hcg ile ilgili değil çünkü kişiden kişiye çok değişen bir değerdir. Son adet tarihiniz üzerinden kaç hafta geçtiyse gebelik genelde o kadarlık olur eğer geç döllenme değilse. Kimyasal olduğunu sanmıyorum değeriniz gayet güzel zaten. Dış gebelik tanısı ise yalnızca ultrason ile konabilir. Değeriniz 1500 üzerine çıktığında transvajinal ultrasonda, 3000 üzerine çıktığında ise karından ultrasonda genelde görüntülenebilir ve böylece iç gebelik mi dış gebelik mi anlaşılır.