glhncsr zor gerçekten Allah sağlıkla kolaylıkla nasip etsin. Ben de düşük yaptığımda çok üzülmüştüm pcos vardı bir seneden fazladır doktora gidiyordum ama şunu kendime hatırlattım sağlıklı olsa her türlü tutunur ilerlerdi sağlıksız gebeliklere vücut izin vermiyor