mervemihra61
Ağrım adet sancısının 2 katıydı, özellikle belim kopacak gibiydi, tansiyonum düşüyordu sürekli. Suratım sapsarıydı.
2 kimyasal yaşadım ikiside çok bel ağrım vardı. Ayağa kalkmayı geçtim yatarken bile ağrıyodu, bide bacaklarıma vuruyordu.