Alya05 Kurutma kullanıyorsanız çekme yapabiliyor bazen, ona göre büyük almakta fayda var bence. Bir de bazen bebekler tombiş oluyor, ona göre büyük alınabilir. Pantolon türü alt pamuklu şeylerin bacakları kısa geliyordu gibi hatırlıyorum, büyük alsam da beli bol kalıyordu. Lastik falan taktım ayrıca 😂 oğlum normal kiloda giden bir çocuktu. Markasına göre de değişebiliyor. Elbise türü alacaksanız fark etmez belki ama tişört, pantolon, pijama gibi şeyleri 9-12 alabilirsiniz. Çok da fazla almayın, sürekli indirim oluyor zaten. Heves edip giydiremediğim pek çok kıyafet oldu maalesef 🥹