ulfis08 benim ikili testim yüksek çıkmıştı fetal DNA istediler oda temiz geldi ama perinatoloji bölümüne de yollamışlardı beni 19+6 günlük hamileyken detaylıya girdim perinatoloji doktorum detaylı için erken olduğunu bir daha gelmemi istedi 15 dakika sürdü kalpte sadece parlaklık görüldü inşallah bir dahaki gittiğim de birsey çıkmaz