dilaradc evet gittim sürec biraz uğraştırdı derince sopaliya gittim orası bakmiyormus ikili taramaya sehir hastanesine bizzat gidip randevu almamı söyledi direk oraya gittim ve ikili tarama icin randevuların dolduğunu söyledi sehir dışından geldiğim icin hem üzüldüm hem yorulmuştum ordaki kız bana umuttepe üniversiteye yada gölcük necati beye gitmemi söyledi bende vakit kaybetmeden umuttepeye gittim randevusuz almıyorlarmış doktora rica et bakarsa dedi sabahtan beri hastane hastane kosturdugum icin ve isim düzgün gitmedigi icin gözlerim dolu dolu doktor kapısında hastanın çıkmasını bekledim öğle arasına gireceklerdi hasta çıktı doktor çıkmak için hazırlanıyordu söyledim sehir dışından geliyorum sabahtan beri hastane hastane dolaşıyorum ikili tarama icin gün vermeleri için doktor muayenesi gerekiyormuş benimde randevum yok dedim bugün cok yoğunum az kişi olsa bakardım dedi oyle deyince ağladım artık ve kadin öğleden sonra bekle boşluk olursa seni alırım dedi öylelikle bekledım öğleden sonraya beni aldı adı yazmıyor not yazdım rızayla diye ve ikili taramaya randevu verecek kıza gittim 1 hafta sonraya randevu verdi 12 hafta olacaktım p.tesi kan verdim bebege bakıldı ölçüm yapıldı 1 hafta sonra sonuç çıkar dediler geçtiğimiz salıya aynı doktora sonuç gösteririm diye randevu aldim sonucumu aldim cok şükür temiz çıktı