busra34__ ne güzel anlatmışsınız inanın çok teşekkür ederim 😍❤️ benim doğumum Ekim ayına denk geliyor illa ki bir artış olur tabi o zamana yada yeni yılda mı artar ücretler bilmiyorum artık yaşayıp göreceğiz 🥹 benimde ikinci doğumum, bu sefer bir türlü hastane ve doktor karar verip başlayamadım. Numan bey de ablamın doktoru, medarın ücretleri de izmittekilere göre çok daha iyi dediler o yüzden öyle yapmayı düşünüyorum bende. Söylediğinize göre gayet iyi fiyatlar.