Bende 12 yaşından 25 yaşına kadar sigara tüketen birisiydim ta ki bu hamileliğimi öğrenene kadar. Benim 2.gebeliğim ilkini sebebi belli olmayan bir sebepten kaybettim, kalbi durdu sigarayı bırakamadım. Aylarca inanılmaz psikolojik sorun yaşadım. Aradan 9 ay geçti ve hamile kaldım. Bilmeyerek günde 1 paket sigara içtim ama testi yaptığım ve çift çizgi gördüğüm gün tüm paketi çöpe attım. Gün içerisinde zaten çok fazla stres ve yorgunluk yaşıyoruz, bir de sigara gibi toksik bir maddeyi bebeğe yüklemek bana çok acımasızca geliyor ne yalan söyleyeyim. Ben kimseyi kınayamam yapamam ama gebelikte bir sorun olmasa bir doğum esnası doğum sonrası bir çok komplikasyon yaşanabilir. Ben sigara içen bir annenin bebeğiyim; doğum esnasında kötü bir kaderle zaten başlamışım, plesantadan ayrılma en önemlisi doğum sonrası astım ve bronşit (hala yaşıyorum) gelişim bozukluğu ve 3 aya yakın neredeyse küvez süreci buna artık olarak da kalp ritim bozukluğu. Şu an hamilelik sürecinde hiçbir şekilde organik beslenemiyoruz ve inanılmaz hastalık kaynıyor bebişin en azından plesantadan iyi bir kan besin alsın. Bırakmak için kafaya koy lütfen en kötü ihtimal bırakamazsan sigaranı süte bandır kurutup iç mideni bulandırsın. Umarım sigarayı bırakırsın, Allah çocuğunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻