Kızlar Merhabaa 💝(Lütfen yargılayıp suçlamadan fikir verir misiniz)
17+4 Haftalık Hamileyim Ve sigarayı Asla bırakamıyorum 😢
13-14 yaşlarımdan beri ne yazık ki sigara tüketen birisiyim Ailemde Herkes kullanınca ve arkadaş ortamından bende başlamıştım şu an 21 yaşındayım , eşim dahil sigara tüketiyoruz ☀️
Tabiki kimseye önermedim çünkü iyi bir şey olmadığını biliyorum bebişime zararlı olduğunu da biliyorum.
Fakat hamilelik sürecimde gerek eşim ve dış etkenlerden dolayı çok fazla üzüntü , stres , ağır depresyon ve atak geçirdim sinir krizleri geçirdiğim dönemler çok oldu. 🥲
Boşanma durumları , Anne evine kadar ilerlemişti bu durumda tek duam bebeğime bir şey olmamış olmasaydı tabi ama bu durumda çok sigara tükettim ister istemez.
Yani bebeğini düşünmeyen , düşüncesiz bir anne değilim kendimden daha çok onu düşündüm bu durumda bile ve beni aslında çokça sakinleştiren karnımda şimdiden bağ kurduğum bebişim oldu ❤️
Bu süreçte Çok fazla baskı aldığım zamanlar oldu sigara kullandığım için beni yargılananlar oldu ben ise bırakamıyorum diyip kestirip atıyordum dışarıyı fazla önemsemiyorum fakat hormonlardan dolayı artık etkilenmeye başladım ve üzülmeye başladım açıkçası 🙂
Gelelim ki şu anda sigarayı azaltmış olsam bile günde 1 ve yeri geldiğinde 1.5 paket içen ben şu an 10 dal içiyorum max ve bana hala bu durum fazla geliyor. En azından günde 2-3 bilemedin 4 dal bile kâfi 🌸
Bu sorunu yaşayanlar , kullanıp bırakanlar veya hala kullananlar , sigaradan kaynaklı sorun yaşayanlar oldu mu?🍒
Konuşmaya davet ediyorum siziiii 💝