İstanbul’da devlet o kadar zor bir şey ki küçük şehirde olsam tercih ederdim ama büyük şehir hele İstanbul bir gördüğün doktoru bir daha göremiyorsun. Hamilelik ilk haftalarını devlette geçirdim doktor cevap bile vermiyor sorulara kilon var diye kızıyor falan halbuki 63 kiloyum kilo dediği de. Ama ailem küçük şehirde yaşıyor ve doğumları eğitim araştırmada yapıyorlar çevrem gayet memnunlar. Biraz da hastanenin ve doktorların nasıl olduğuyla ilgili bazı hastaneler isim yapıyor iyi diye keza içindeki doktorlarda öyle ve herkes referans alarak tercih edebilir orayı tabi ki. Ben istanbuldayım özele gidicem ilk doğumum olacak nasip olursa panik atak bir tipim zaten devlette yapamam. Her şeyden kısıp giderim imkanım olmasa da.