betmoms1 bence mutlaka araştırın mümkünse daha önce düşündüğünüz hastanelerde doğum yapmış olanlardan, özelin de devletin de iyisi kötüsü olabiliyor. Görümcem özele muayeneye gittiği halde doğumda bebek acil geldiği ve kalp durma ihtimali olduğu için alelacele yakınındaki devlette sezeryan oldu dikiş yaparken katları birbirine yapışmış öyle dikmişler hatta muayenede sonradan doktor sormuş neden böyle kötü dikilmiş diye, çocuk 3 yaşında hala dikiş yerlerim çekiliyor ağrıyor der. Devlet yalapşap ilgisiz olabiliyor, özelde de gereksiz prosedürlerle tehlike yaratıp göz korkutup fazladan işlemlerle para alma, gereksiz yere sezeryana yönlendirme olayları olabilir bir de iyi hizmet alınmazsa devletten ne farkı kaldı parama yazık oldu pişmanlığı yaşanır tabii. Önemli olan iyi doktor iyi personel nere olursa olsun inşallah Allah iyilerle karşılaştırsın 🤲🌸