senaninannesi_ anladım canım. Geçmezse de üzülme benim yeğenlerim ikizdi onlar 29 haftalık doğdular bir problem olmadı, tek kötü yanı küçük oldukları için bir süre küvözde kalmaları oldu, ayrı kaldık. İnşallah 32-33 ü görürsün, sağlıkla doğacak gör bak 🤍