buket_44 Sezeryan bazen gerçekten gerekiyor ama normal doğumu destekleyen bir doktorun verdiği karar daha güvenilirdir.Doğum 42 haftalık bir süreç gerekirse 2 günde bir takip edecek hemen 38 oldu bebeğin başı büyük,kilosu çok sezeryan ol diyorlar dün bi doktor dinledim bebeğin başının büyük olması sorun teşkil etmiyor omzu önemli olan bizim için başı küçük olursa asıl ozaman daha büyük sıkıntı zaten baş ne kadar büyük olursa olsun doğum esnasında daralıyor diyodu.Benim doktorum da beğenmiş bunu, buna da ayrı sevindim 😃