Kızlar 34+1 haftalığım doktor 35te gel gün verelim dedi normal doğumu sorduğumda yapabilirsin dedi dikişlerine baktıktan sonra ama korkuyorum kızlar ilk gebeliğim sezeryandı bebeğimin kalp atışları yavaşladı diye olmuştum acilen sezeryan yine o kadar sancı çekip sonra sezeryane gitmeye korkuyorum ama bi yandanda istiyorum aşırı kararsızım 35 haftalıkken gel konuşalım dedi net bir şekilde sizce ne yapmalıyım fikir verin ya 🌹