zanura sizi korkutmak değil de riskleri söylemişler bizzat ben 42 haftanın içinde doğmuşum😅annem sürekli hastaneye gitmiş geri göndermişler aspirin iç demişler neyse doğmuşum kakamı falan yemişim😅annem heryerin kirliydi diye anlatır 3 gün hastanede tutmuşlar bana iğne vurmuşlar falan 42 yi beklemeyin siz yine de