Ceylnnn 42ye kadar gitme😂 ben gittim dün (41+1) sana yatış vermemiz lazım dediler, kabul etmeyince sende çocukta ölür diye psikolojik baskı yaptilar sonra imza attırdılar öyle çıktım hastaneden (bebegin suyu kan akışı her şeyi iyiyken, bende gayet iyidim). Bide trip yedim laf yedim, neye uğradığımı şaşırdım 🤷🏻♀️ O yuzden evde sakince geçirin derim 🤷🏻♀️