kbrakaba Merhaba benim cumartesi batam 2.10 du pazartesi 8.67 oldu Cuma sabah işte 60.5 oldu Kasım ayında bir tane kimyasal gebelik geçirdim ve şu an açıkçası korkuyorum sizce yükseliş nasıl doktor istediğim gibi yükselmemiş dedi
rumsal kbrakaba normal galiba çok anlamıyorum bu işlerden ama güzel yükselmiş canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah 💕
damlaa51 rumsal oyyy sağlıkla alın inşallah kucağınıza 🌸🫶 benim 2 gün önce beta 842 bugün 2872 çıktı normal değil mi korku var içim de ;(
rumsal damlaa51 çok güzel artmış canım dikkat et bağışıklık çok düşüyor ben çok hastalandım antibiyotik kullanmaya başladım bebek bütün vitaminleri alıyor sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 💕