rumsal
Canım korkma herkeste belirti olacak diye bişey yok bak bede aynı şeyleri yaşadım öğrendim hiç hamile gibi değilim mide bulantısı bekliyorum kusma falan bende niye olmuyor niye böyle ama sonra öğrendimki herkes aynı değil ve böyle olan hamileleer şanslı oluyormuş hiç mide bulantısı olmadı kusmadım çok şükür 2 aydan sonra hep bi uyku halsizlik yorgunluk oldu onun haricinde benimde belirtim yoktu hasta gibiydim