meleginannesi2 Yaaa Çok yakınızzz 🍒
Öncelikle Allah Sağlıklı Bir şekilde Kucağınıza Almayı Nasip Etsin Annesi ❤️
Bulantıların geçmesi güzel bir durum yeme düzeninizde toparlanmış olur 🍬
Ben Hamileliğim de Kalan Yemek artıkları , Kıymaya dair herşey ve Kızarmış Tavukdan Aşırı tiksindim 😢
Sadece onları yiyemiyorum
Uyumanızda Gün içinde vücut bebiş geliştiği için çok enerji sarfediyor ve çok bitkin kalıyoruz uykumuz olabiliyor bu çok normal 💖
Ben 1. Ve 2. Trimesterı Full uyuyarak geçirdim Hala 2 deyim 😄
Sabahları Erken Kalksam bile mutlaka kahvaltıdan sonra pıt diye uyuyakalıyorum bunlar çok normal 🍒
Cinsiyetiniz Belli miii? 🍬
Hisleriniz Nedir Çok merak ettim 💝💝