nilaydax uyarıyor tabii, ilk gebeliğimde 30 kilo aldım şeker yüklemesi falan filan yapılmıştı sorun çıkmamıştı. Bunda da 3 aylık şekerime falan baktılar normal gözüküyor şuan için. Bünyeye alakalı bir şey diye düşünüyorum aşırı bulantım oldu kusmam yoktu ama zaten hayatta kalabilecek yediğim halde kilo almaya başladım 13 haftadan sonra biraz azaldı bulantım hala devam ediyor hala istesem de ağır şeyler falan yiyemiyorum nasıl oluyor böyle kilo artışı hiçbir fikrim yok. Bir de pcosum var normalde de çok kolay kilo alan biriyim.