EsoMom_ Merhaba kızlar bebeğim nisanın 14 ünde 5 aylık oluyor ve hala emiyor bu durumda ben de zayıflamak için çay falan da içemiyorum veya hangisi içilir bilmiyorum hamileyken bu kadar kilo almadım emzirme döneminde beş ay boyunca 6 kilo aldım ve zaten kilom vardı ve katlandı zayıflamak istiyorum 10 kilo kadar versem o bile bana yeter zayıflayan varsa nasıl zayıfladınız iradem zayıf eşim tatlı alsa gördüğüm an kendimi tutamıyorum günde 2 litre kadar bazende fazlasını su içiyorum nasıl zayıflicam bilmiyorum istemsiz kendimdeki özgüveni kaybettim kilolu olduğum içim yardımcı olur musunuz nasıl zayıflarım ?
sarilale123 EsoMom_ valla çaylarda içsen başka bişeyde yapsan bacım en büyük şey iradeye sahip olacaksın , yemeyeceksin. Çok istiyorsan canım çektiyse mesela, bi tane yiyip ben bunun tadını biliyorum zaten deyip. Yemeyi bitireceksin, yoksa gitmiyor kilolar
babygirl02 EsoMom_ doğum yapalı 2 ay oldu 72 kiloyla doğuma gittim şuan 58 kiloyum hamileyken de hiç kilo almadım ben sadece beyaz ekmek yemiyorum o kadar
Senaaaaaaaaaaa EsoMom_ ben ilk hamileliğimde 20 kg aldım kızım 6 aylıktı kilo vermeye başladım. Bol bol yürüyüş yaptım. Beslenmek çoook önemli. Kızımı bebek arabasına koyardım günde 1 saat yürüyüş yapardım tempolu o şekilde 6-7 kg verdim ama duraklama oldu sonra. Eve koşu bandı ve bisiklet aldım onlarla birlikte tam 23 kg verdim 6 ay içinde.
sarilale123 EsoMom_ bana emzirdikçe acıkırsın az da olsa bir şeyler atıştır su iç , sütün olsun kesilir falan dediler korkuttular. Gece bile atıştırmalık oluyordu başucumda. tecrübesizsin kim ne derse inanıyorsun.Ben hamilelikte almadığım kiloyu bebeğim doğduktan sonra ilk 3 ay aldım. Tabii öncesinde hep yürüyüş yapıyordum doğumdan sonra çok fazla onu da yapamadım ama verene kadar da feleğim şaştı
EsoMom_ sarilale123 hamileyken dikkat ediyorduk çünkü içimizdeki bebek sağlıklı olsun diye ana doğduktan sonra salıyoruz biraz açıkçası :)
sarilale123 EsoMom_ hem öyle hemde süt olsun kaygısı çok başkax kim ne derse nasıl arttı diyosa deniyosun bebek için
EsoMom_ Deleted33000 bende öyleyim zayıflamak istedikçe daha da alıyor insan psikolojim bozuldu resmen
Deleted33000 EsoMom_ evet ya ben sabah diyorum bugün çok yemeyecegim bı bakıyorum yine yemişim 🤭🤭bide bende kolesterol ve karaciğer yağlanması çıkmıştı ilaç kullanmamak için diyet yapmam gerekiyordu diyete başladım sütüm kesildi geri bıraktım devam etseydim verirdim kilo