Vallahi benim kızımın doğumdan sonra 11 gün yoğun bakımda kaldı hemşireler hemen vermişler emzik benden de istemediler kendi tedarik etmiş açıkçası rahat ettim ilk kızıma alıştırmamıştım çünkü emzik zararda diyenlere dinlemeyin bence hepimiz emzikle büyüdük çok şükür inci gibi dişlerimiz var kızım da iki yaşına kadar emdi hiçbir zararını görmedim hatta 1:30 yaşında konuşmaya başladı