melegim91 Elisa0110 Benimde yaz sıcağında oluyordu huzursuz bacak sendromu soğuk su iyi geliyordu bir tek gece sürekli banyodaydım😀
busu1 Elisa0110 Sırt üstü yatarak dikmiyorum sağıma yatıyorum tek ayak soluma donup tek ayak baza başlığına koyuyorum ayağımi❤️
Elisa0110 eslem2121 doğru diyorsun beybi 😘son haftalara doğru bide şeker hastası olmayım Allah korusun
cansuu05 Elisa0110 terlemem yok ama sıcak basıyor üstümde tişört olduğu halde. Zaten kalın giymiyorum ama anlamadım. Pazartesi randevum var bı danisacagim doktoruma bakalım neden oluyo
Elisa0110 cansuu05 aynen Bi söyle bakalım ben unutuyorum . Bebişi görünce aklım başımdan gidiyor düşünüyorum ne soracaktım diye aklıma gelmiyor 😊
marlam Elisa0110 şimdi Yok canım şimdi var desem yalan olur alıştım ya eskiden böyleydi ya nasıl dayandın ben de bilmiyorum