Elisa0110 34.haftaya girdim ayak yanması başladı. Soğuk suya da tutsam yine aynı bnm gibi olan var mı bu hafta da ☹️
melegim91 Elisa0110 geçmiş olsun aşkım bende yanma değil ama huzursuz bacak sendromu oluyordu çok çektim bundan
Elisa0110 melegim91 sağol canımcığım 🥰bende de yeni başladı soğuk suya tutuyorum yine yanıyor geceleri soğuk yer arıyorum resmen ☹️
melegim91 Elisa0110 Benimde yaz sıcağında oluyordu huzursuz bacak sendromu soğuk su iyi geliyordu bir tek gece sürekli banyodaydım😀
Fatmanur_0416 Elisa0110 valla hamileyken hormonlardan dediler doğurdum halen aynı ayaklarım ya duvarda ya suyun altında bu aralar pek suya tutmak istemiyorum bakalım geçecek mi kalacak mı
Sevimlimom Elisa0110 doktorum bana 31 iken gittiğimde bir ay sonra gel dedi hem gün veririz hem de nst ye girersin dedi o da 35 haftalıkken oluyo daha girmedim gitmedim
Elisa0110 Sevimlimom bir ay uzun değil mi ben 32 de gittim sonra 34 de gitmiş oldum Bi daha 36 da görüşelim dedi
Sevimlimom Elisa0110 benim ikinci gebelik ilk te sezeryan oldum ,sanırım ondan mı dedi bende anlamadım o aydan sonra iki haftaya bir çağırır diye bekledim ama olmadı bakalım hayırlısı olsun
hilal0100 Elisa0110 bnm ayak degilde kaslarim asiri agriyo belim bacagim yatsam kalkamiyorum cok kotuyum
Elisa0110 hilal0100 bende yok kas ağrısı ama yanlış bilmiyorsam magnezyum veriyorlardı sende kullanıyor musun canım