zynp92 Ancak toparlayabildim az da olsa ikinci kaybim oldu bu 15 haftalıkti gittiğimde ama 14 haftalıkken kalbi durmuş yine ondan önceki bebeğimde aynı şekilde kalbi durdu aynı haftada çok zor toparlanabilir miyim bilmiyorum benimle aynı aeyleri yaşayan var mı sonraki süreciniz nasıl oldu ne yapmam lazım doktor genetik araştırmaya gitmem gerektiğini söyledi nasıl bir süreç beni bekliyor cevaplarsaniz sevinirim 😓
egeemomms zynp92 ben yaşadım 2 kayıp çok zor Rabbim kimseye yaşatmasın 🥹 İlk bebeğimi 14 Şubat 2025 ikinciyi 20 Şubat 2026 da kaybettim 😔😔 Başınız sağolsun Rabbim bidaha yaşatmasın yerini doldursun inşallah 🤲🏻
_gecekusu zynp92 canım 🥹 Rabbim sabır versin inşallah bende bebeğimi 20 haftalıkken kaybettim Rabbim yerini doldurdu çok şükür inşallah sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin tekrardan ❤️🩹 triodin falan mı var sebebi neymiş
bimucize zynp92 aynı şeyleri yaşadım 3 düşük yaşadım genetik tahlil verdim kan pıhtılaşması çıktı regl dönmelrimin bitmesinden sonra ecopirin kullandım çünkü 3.düşükte kan sulandırıcı kullanman rağmen düşük oluyodu doktor sürekli ecopirin içime mi söylemişti öylelikle 4 gebeliğin de düşük olmadı şükür sende genetik tahlil ver o süreçte psikolojimen hemde bedenen toparlanırsın en azından nedenini bilip öyle gebelik düşünmek kafa rahatlığı olur stres olmazsın Rabbim sağlıkla nasip etsin inşallah
nurellanurrrr zynp92 başınız sağolsun,benim de 2 kaybım oldu,genetik test yaptırdım pıhtılaşma çıktı,şuan tekrar hamileyim,kan sulandırıcıyla devam ediyorum
zynp92 egeemomms senin sürecin nasıl peki doktor ne dedi ne yapacaksın önceki postalardan hatırlasın belki beni
zynp92 _gecekusu henüz bir sebeb söylenmedi ilk kaybimda normal denildi bir araştırma olmadı doktor keşke yaptirsaydin dedi artık bundan sonra bakacak
zynp92 bimucize bende öyle düşünüyorum şuan bedenen ruhen hazır değilim ama araştırıp sebebini öğrenmek istiyorum peki bu kan pıhtılaşma neden oluyormuş acaba
zynp92 nurellanurrrr ins sağa salim kucağınıza alırsınız kan pıhtılaşma neyden oluyor acaba kan uyuşmazlığından mi oluyor
bimucize zynp92 benim genetik tahlilimde bi gende sıkıntı olduğu için pıhtılaşma olıyormuş bide benim çok erken haftalarda oluyodu yani gebelik lerimi öğrenmemle düşük olması bir oluyodu çok zor günlerdi sizi çok iyi anlıyorum o yüzden
nurellanurrrr zynp92 kan uyuşmazlığından oluyor mu bilmiyorum,eşimle kan uyuşmazlığımız yok,kendi genimde pıhtılaşma sorunu vardı canım,o da genetik oluyormuş zaten,benim ailemden bazı kişilerde de var
Deletedmom_878 zynp92 ayyy canım benim çok üzüldüm..rabbim sana sabır versin ne desem de senin acını hafifletmez biliyorum başın sağolsun😢
yakutfamilia Doktorunuz ilk kaybınızdan sonra genetik test istemed mi? Haftanızda büyükmüş ilk 1 hafta değilmiş
zynp92 bimucize benimde hep aynı zamanda 14 haftalikken kalbi duruyor ilk haftalarda değil malaseffff o kdr zor ki r
Hseda- 1 sağlıklı 9 yaşında sorunsuz gebelikti 3 sene içinde 3 kayıp genetik hemotolog ramotolog mutlaka gidin be detaylı araştırma yaptırdım herşey temiz şuan 7+3 gebelik aspirin d vitamini başladı
Yareninannesii Hseda- benimde başımdan geçti 2 defa genetik bölümüne yönlendirildim kan pıhtılaşmasına yatkınlık çıktı ama diğer dediğiniz bolumlere gitmedim onlar neye bakıyor acaba
zynp92 nergiss123 hayır ilk kaybımda hiç birşey demediler buda aynı hafta olu ca doktor normal değil dedi genetige yönlendirdi daha gitmedim bir hafta oldu bebeğimi kaybedelim
hvvn zynp92 geçmiş olsun ben de daha önce 2 düşük yaşadım tekrar hamile kaldım bu sefer olacak galiba derken bugün kalbinin durduğunu öğrendim 9 haftalıktı yarın kürtaj olucam. Gerçekten çok yıpratıcı zor bi süreç
hvvn egeemomms teşekkür ederim sadece patolojiye gönderilmişti genetiğe gonderilmesi gerektigini bilmiyordum. Eşimle ben 2. düştükten sonra genetiğe gidip test yaptırdık. Ama bu sefer kürtajda alınan parça genetiğe gidecek.
egeemomms hvvn bende 1.5 ay önce 2. Kaybımı yaşadım bebeği genetiğe gönderdik,eşimle bende kromoz testi verdik sonuçlarım çıkmış haftaya öğrenicez bakalım