Rabiaeser Ahsen1625 süt varsa soğuk hemen iç Eger gaviskon şurubu varsa ondanda içebilirsin ama bunu öncelikle doktoruna danış sen soğuk süt iç rahatlatıyor yinede
Ahsen1625 Rabiaeser Maalesef süt yok ..muz .salatalik.yogurt var.salatalik yedim az once .bn boyle sey gormedm..bogazina kdr yanma nedr yaw.tutusuyorum sanki..😞
Acemiannes Ahsen1625 gaviscon şurup kullanıyordum ben sende doktoruna sor zaten o haftalardan sonra yanma başlar
Duyguukrtgl Mnreyaren 8 ay bpyunca çekiyoruö :))) süt kurtsrıyor be çay bardagı ile iç uyumadan işine öok yarıcak
Duyguukrtgl ArinLinamm34 karbonat iyi birsey degil birde süt dene hem bebege hem sana iyi glır uyumadsn önce iç tavsiye ediyorum
Ahsen1625 Rabiaeser Cok sukur salataliktan snra hafifledi.oyle uyumusum sagol..gece gece ilac oldun bna..suanda az cok az midede var ona raziyim..umarim hep olmaz..
Fatmaufuk Valla bana da ayran iyi geliyor ya da yoğurt ama mide yanması tamamen gün içinde yediklerimizle alakalı
Fatmaufuk Ben de 26 haftalık hamileyim daha hiç şurup içmedim bir şekilde baş etmeye çalışıyorum inş gerekte kalmaz