Mnreyaren Kizlar 29+2 deyim mide yanmasindan resmen uyuyamiyorum. Deliricem😥 napmak lazim önerisi olan?
Aycann12 Mnreyaren bende 34+ 4 haftalığım benimse midem yanıyo süt iyi geliyo diyolar ben içtim az önce biraz iyi oldu ama
ArinLinamm34 Mnreyaren canım aynı dert bende de vardı şurup içtim neler yaptım yok banamasın demiyo en son çözümü karbonat ta buldum Bi çay kaşığı kaebonatı yiyorum üstüne bol su içiyorum bire bir tavsiye ederim anında kesiyor
Acemiannes Mnreyaren gaviscon diyen şurup vermişti doktor bana onu kullanıyorum valla çok işe yarıyor canım doktorunla danış istersenq
Duyguukrtgl ArinLinamm34 karbonat iyi birsey degil birde süt dene hem bebege hem sana iyi glır uyumadsn önce iç tavsiye ediyorum
Srfn11 Mnreyaren evet ayran herseyin pan zehiridir midenin dostudur ic ayrani eksimelerinde keser rahatlatir ssni
ArinLinamm34 Salatalık yada elma da iyi geliyor bildiğim başka bişey yok Allah yardımcın olsun çok zor mide yanması bide özellikle insanın boğazına kadar gelmesiiii🤦♀️🤦♀️
ArinLinamm34 Acemiannes evet o şurupta çok iyi ama bana ağır geliyor midem bulanıyor benim o şuruptan rennie de aynı
Mnreyaren Acemiannes gaviscon var evde aslnda ama kullanmaya korktum bise olursaa diye deniycem artik yapck bsy yok 😑
Acemiannes ArinLinamm34 geçmiş olsun canım havuç süt iyi geliyor onları dene miden hassasmış o zaman🤲
Ersozburcin Mnreyaren ilk olarak uzun vadeli aç kalma suyu bir anda içme aralıklarla sık sık iç aditli yağlı yicek içeceklerden uzak dur doktorum gaviskon şurup verdi bana onu iç dedi reflün azlır dedi
sonernaysesi Mnreyaren diri haşhaş ye canm benim de öyle 34+3 deyim yediklerm tek tek bogazma kadar dizilmiş gibi oluyo ayriyeten felaket yanıyor yaklaşık 1 aydır diri hashasla duruyorum yatagmn basnda 😪
melegmgeliyor0 cig badem bire bir iyi geliyor. ben yandiginda yiyorum bi kac tane. kolay atlattim mide yanmasini
Rabiaeser Mnreyaren bende şuanda mide yanmasından uyutamıyorum süt içtim az önce biraz iyi geldi şimdi tekrar başladı
Ahsen1625 Rabiaeser Mide yanmasiyla uyandm bogazima kadar akraba gunumuz vardi yediklerimdn mi oldu ki 20 haftaligim ikinci kez oluo npmlym yaa
Rabiaeser Ahsen1625 süt varsa soğuk hemen iç Eger gaviskon şurubu varsa ondanda içebilirsin ama bunu öncelikle doktoruna danış sen soğuk süt iç rahatlatıyor yinede
Acemiannes Ahsen1625 gaviscon şurup kullanıyordum ben sende doktoruna sor zaten o haftalardan sonra yanma başlar