Selenzy1
Valla 37+2 olduk içimde yer kalmadı ama hâlâ doymuyorum😁 Haftayla alakası yok yani. Benim mide bulantım falan da olmadı haliyle hep iştahım açıktı. Sadece kahvaltıda 1 ekmek yiyorum neredeyse. Masadan kalkınca ilk bi şişiyorum patlayacak gibi oluyorum doyduğumu anlamadığımdan.. Ama 1 saat sonra yediklerim erimeye başlayıp yer açılınca hemen yine ne bulursam yemeye başlıyorum 😁😁😁