Selenzy1 Kızlar bgn 22 hafta oldum ama son 1 haftadır doymak bilmiyorum masadan kalkmadn açıkıyorum miğdem sanki boş gbi hissedyrm bir şeyler atıştrmadgm zmn da krmap giryr gbi agrı oluyor varmı aranızda bu hafta böyle sorun taşıyan mesele yemek deil ama böyle olursa çok kg alacağım 🥴sizler ne yiyorsunz bu satte bnm gbi acıkıp uyanan anneler 😔😔
Asli35k Selenzy1 merhaba bu haftalardan sonra ara ara böyle dönemler yaşanıyor bi durulup arada bi daha oluyor ben 35. Haftadayım korkmayın 😁
Akays Selenzy1 daha yeni akşamdan kalan yemeği yedim sanki günlerdir açmışım gibi hissediyorum yemek yemeden önce İnan akşam da çok fazla yediğim halde doymadan kalktım sofradan 25. Haftadayım ve doymak bilmiyorum 😞
LareninAnnesi Snglfth Ne yediğinizi yazmanıza gerek yok bence birinin canı çekse bu saatte kızartma yapacak hâli yok 😄
Snglfth Selenzy1 bilmiyorum 🤷🏻♀️ valla ama çok zayıfım doktorum alabildiğin kadar al dedi kilo çünkü ağrılarım oluyor doktor zayıflıktan kaynaklı olduğunu söyledi 5 kilo aldım 😂
SARAMAZE19 Ictiginiz ilaca dikkat edin biri etkiliordur bn ilk kızımda yaptım o hatayı gerekirse bırakın ölüm yok ucunda 25 kilo aldım ve 15 kilosu kalmıştı smdi ikinciye hamileyim 6 aylığım 2 3 kilo almışım olayınıza dikkat edin cnm doktoruma mutlaka sor doğumun zorlaşır normal için çok çabaladım 42 haftayı bitirdik normal olsun die ama sezeryan oldum kilom yüzünden sende dikkat et yemek çok güzel bise ama bunu verememek vok kötü ve sende çok zorlanirsin bebeğe bakarken falan sonra düşüncelerin değişir kocam begenmior falan dersin
Selenzy1 SARAMAZE19 hımm olabilir danışmak lazım çünkü hiç normal deil ztn fazla kg ile hamile kaldım bir insn yarım saate bir açkmaz ilk haftalarda böyle değildim ama son 1 haftadr durmyrm kesinlikle kontrlde dr a danışayım
SARAMAZE19 Selenzy1 aynen decavit var oda aciktirabilir bi ilaç daha vardı hatrlamiorum oda aciktirabilir vitamin miydi demir olması lazım
Selenzy1 Akays içimizi sömürüyorlar Resmn normal insnlar gbi süt elma da doyurmuyor illaki ekmek arası
Akays Selenzy1 aynen ilk aylarımda tiksinmiştim ekmekten kokusuna tahammülüm yoktu şimdi ekmeksiz yiyemiyorum inşallah doğum sonrası kalıcı olmaz bu kilolar
Fatmaa123 Selenzy1 uff bende 78 le hamile kaldım 18 haftalık olduk ilk başlarda verdim kilo 76 ya düştüm sonra hop 79 doktorum cok kızıyor ama kendimide durduramıyorum
Ersozburcin Selenzy1 valaha bende az önce salatalık kemirip yatağa döndüm🙈 genelde salatalık veya havuç yiyorum çünkü başka şeyler cidden hem rahatsız ediyo hemde kapılardan geçemicem 90kg oldum 😂😂😂
Selenzy1 Ersozburcin 😂😂ne güzel sağlıklı beslenmek ben salatalk yada havuç yesem 5 dakka sonra tekrardan mutfağın yolunu tutarım 😂😂
Selenzy1 Snglfth valla Bn senin gbi zyf olsm dr ye dese vururum dibine sabahlar olmasn tadını çıkar valla doya doya ye 😂
Ersozburcin Selenzy1 yani salatalık çok uzun vadelid eğil ama havuç baya idare ediyo ayrıca salatalıktan istersen yarım kilo ye bişi olmazki 😂