Busranur_mnts fatmacan01 bu artımed mi bozuk gibş canım erken gebelik testi yapsan daha iyi awox prodoctor falan kullan
fatmacan01 fatmacan01 5 gün önce yaptım sadece 1 çizgi çıktı dün yaptım böyle çıktı mide bulantım baş donmem de var
esselvii Ftmn123- benimde böyle çıkmıştı sağlık ocağındaki ebeyi arayıp baktırdım 10 binin üstünde demişti canım hayırlı olsun 🥳