mom28_ Ftmn123- hayırlı olsun canım cok sevindim adına hemen bir doktora git kontrole ihmal etme düşük bir deger degil
Ftmn123- mom28_ Canım Pazartesi günü sağlık ocağına gideceğim gebelik var mı yokmu diye bakacaklar ebe ve doktor ondan sonra varsa saglık ocağında kayıt açtıracağım ve Aşılama olduğum doktora gidip kadın doğuma randevu alacağım hayırlısıyla 🤲
mom28_ Ftmn123- dikkat et bundan sonra agır kaldırma fazla ayakta kalma çok kat merdiven çıkma istirahat et folik asite devam et bol su iç başka ilaç sakın içme agrı kesici antibiyotik falan asla
Ftmn123- ballim_dunya Fazla yoktu adet sancısı gibi sancılar çekiyordum okadar? En son adet tarihim 28 Şubat,olacağım adet tarihim de 27 Mart ta ydı
feyzaciim Ftmn123- bebeğim asmler anca bu kadar ölçebiliyor diye böyle çıkmış hayırlı olsun hamilesin iyi bir doktora git
Busranur_mnts Ftmn123- muhtemelen değeriniz 1000in üstünde bazı asm lerde üst sınır bin oluyor bu hafta gitseniz kese görürsünüz büyük ihtimal 8 hün gecikme dediniz 5 haftalık gibi şuanda
fatmacan01 Busranur_mnts ya ben 5 gün inceledim test yaptım tek bi çizgi çıktı dün tekrar yaptım silik pembemsi çizgi çıktı gebe miyim
Busranur_mnts fatmacan01 bu artımed mi bozuk gibş canım erken gebelik testi yapsan daha iyi awox prodoctor falan kullan