bibusra canım aynı durumu bende yaşadım herşey yolunda giderken ödem ve protein kaçağı oldu idrarımda ve tansiyon 14/9 hep alfabetik ilacı günde 3 kez ikişer tane atıyordum ve düşme bile olmadı erken doğum oldu o yüzden bi aydır doğum yapmışım arada baş dönmesi yaşıyorum sende dikkat et ne gerekiyorsa yap