bibusra kaçıncı haftanızdasınız. Ben de idrar yollarından çok çektim sürekli fitil kullandım. Benim de yanlış hatırlamıyorsam 25 haftadan sonra tansiyonum çıkmaya başladı.. öncesinde tansiyonla ilgili hiçbir sıkıntım yoktu. Doktora gittiğimde falan yüksek çıkıyordu Doktor herhalde buraya geldiğinde stres yapıyorsun falan demişti ama sonrasında evde ölçtüğümde de çıkmaya başlayınca ilaca başladı. Öncesinde kan sulandırıcı da kullanıyordum Ben kilolu hamile kaldığım için o tansiyonu dengeliyordu muhtemelen dedi. Evet doğum yaptığım gibi tansiyon sıkıntım kalmadı düzeldi,gebelik tansiyonuymuş