Rmysaaaaa ben hiç sigara kullanmadım bu olaya iki açıdan bakıyorum
1. Evet allaha inanıyorum ve bazı şeylerin onun elinde olduğunu kabul ediyorum. Ancak benim elimde olan şeylerde olduğuna inanıyorum. Yani evet sigara kullanma muhteşem sağlıklı beslen yinede bebekle ilgili olumsuzluklar olabilir.
2. Sigaranın zararlarını hepimiz biliyoruz bence bunu anlatacak değilim evet sigara risk faktörünü artırır yani olma ihtimali varsa tetikler. Bunun yanı sıra yanlış anlamayın ama vücuttaki etkisi öyle bırakır bırakmaz da geçmez( bir biyolog olarak söylüyorum) kullandığınız süreyle bağlantılı olarak vücuttan atılım süreçleri vardır ve sadece solunum problemi de yapmaz.
Yani benim fikrim bebek sahibi olmayı düşünen bir anne çoktan sigarayla olan ilişkisini kesmeli tabiki bir bağımlılık ve bağımlılık süreçlerinide gayet biliyorum. Kolay mı değil ama birr anne bunu yapamazsa dünyada kimse yapamaz. O kadar güçlüdürki anne istese çocupuna canını veiri eminlim ki bu güce inanırsanız zaten bırakırsınız.