Uurbsra Kardeşim ben bir şey diyormuyum yazdıklarımdada kimseyi etiketlemedim.Genel düşüncelerimi yazdım şimdi sen beni etiket yaparak bıraktım dememe rağmen neyi amaçlıyorsun.Bak tekrar diyorum.Yazdıklarınızada saygı duyuyorum.Ama inanın bağımlılığın derecesine bilemezsiniz.Hani acıda öyledir.Deneylerde her insanın acıya tepkisi farklıdır.Kimi sabreder kimi edemez.Şimdi bu demek değil ki sigarayı bırakmayan anne vicdansız zalim kötü.Evet yaptığı işlem doğru değil ee bunu kendiside biliyor.Üzülüyor vicdanen geceleri uyuyamıyor belkide.Ama sen başarmışsın ben başarmışım bırakmayı diye aaa içenler zalim diyemeyiz içenler evladını düşünmüyor diyemeyiz.Burda senin benim hormonlarımız kadar onlarında var.