Nursemomm tabi ki bulmuuorım ben savunmuyorum kullansın demiyorum ama dünyanın en kötü şeyi gibi adlandırılıp içen annelere pişik.baskı yapmak hata bırakamıyor diye vicdan 2 sınıflık ya yanlış şeyler bunlar belliki burda yardım için açmış postu neden yardım etmek yerine herkes üstüne gidiyor ?
Neden hiç kimse yediği içtiği şeyin vicdan muamelesini yapmadan direk sigarda vicdan yapıyor önemsediğim konu bu ?
deli gibi kola içen günde 3 tl kola içen annenin vicdanı çokmu rahat yada süreli sağlıksız beslenen annenin