Uurbsra vicdanım çöl rahat diyeceksen eğer otur önüne yediğin içtiğin kokladığın , sürdüğün soluduğun hava bindiğin araba attığın yoldaki zararlı şeyleri düşün , ondan sonra vicdan muamelesi yapın , ben savunmuyorum ama madem analık vicdanı siğarayla ölçülüyor bide böyle bakın olaya şuanda herşey kimyasal soluduğun havanın yarısı kimyasal. 100%1500 oraninik olman lazım ki vicdanın çok rahat olsun.
Analık öyle bi dünya ki vicdanınızı siğarayla ölçmüyorsunuz. Sen belki rahat bıraktın arkadaş bırakamıyor. Vicdan deyince bırakmaz normal bir üslupla uyarsan daha güzel olur naçizane fikrim