meldaa41 aysegulk07 Spreyi bu sabah kahvaltıda denedim damlatıp ama tadı gerçekten çok kötü ya dediğiniz gibi damla alıcam en sonunda
meldaa41 Elisa0110 Eczaneye sordum aslında gıdaya bir iki fıs sıkarak kullanılabilir dedi ama benim kullandığım markayla ilgili sanırım tadı çok ağır geliyor bulantı yapıyor. Mecbur değiştiricem başka çarem kalmadı
mervekalkann meldaa41 devit d vitamini damla kullanıyorum. Her kahvaltıda küçük bir dilim ekmeğin üzerine 10 damla damlatıp yiyorum. 🌸
ghostty meldaa41 ocean kullanıyorum. D3 K2 vitamini olandan. Genelde sabahları kahvaltıda yediğim şeye damlatıyorum. Unutursam da akşam yediğim yemeğe damlatıyorum. Tadı değişmiyor anlamıyorsunuz bile.
mervekalkann meldaa41 devit marka 50.000 lik damla için 10 damla olarak önerdi doktorum diğer d vitaminleri nasıl kullanılır doz olarak bilemem ama herkese bakmayın doktorunuz en doğru yönlendirmeyi yapacaktır 🌸